Can you feel it?



Hej kompisar. Blev en ultimat kväll igår. Den slutade runt två typ, sju pers och en nittiosäng samlade på en yta på typ tio kvadratmeter. Efter tolv blev stämningen lite halvcreepy då alla drog sina värsta stories om skräckfilmer osv osv och ett helmysko ljud spökade i huset. Mhmm. Fint ändå, och elin är för jäkla bra hon, det kan vi konstatera. Två slitna cheyer kröp sen ned i sängen och vaknade åtta idag när klockan ringde. Hallelujah moment. Efter lite mysfrukost bestående av rostade mackor och te knatade elin mot skolan och jag mot pendeln. Det är något special med att åka pendeltåg, mest när man är på nya ställen också. Man kan ju se allt! Och today lyssnade jag dessutom på hassles nya skiva hela vägen hem så resan blev fett harmonisk. Den ni.

Behövde inte åka till skolan idag så jag åkte och handlade lite istället, blev glad åt lite otippat solsken, åt på thaien med mamma och gjorde planer för helgen. Imorgon ska jag och elin bege oss to the middle of nowhere, täljö. Håhå jaja. Där ska vi träffa Jenny och en himla massa andra fabulösa människor och vara murder on the dancefloor all night long. Kan bli mäktigt så att säga. Ska gå och bygga ihop en kopp te nu, pöss på er.

Kommentarer
Postat av: alicenilden

Härlig blogg tjejen! allt bra med dej? :D

2011-03-24 @ 22:29:46
URL: http://anilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback