Cause hopelessly, the hope is we have so much to feel good about.



Hola! Måste börja med och berätta om vilka vuxenpoäng jag plockade på mig nyss. Jag strykte. Ahahahah. Mina chinos var ungefär lika skrynkliga som en soltorkad tomat vilket är pretty bad så I had to do something så att säga. Och det var en mighty process det vill jag lova, det där med att fälla upp strykbrädan liksom, man ba say whaat? Men det blev fasen bra alltså! (Intresseklubben antecknar här känner jag..) Hur som helst, sitter as we speak och vilar mitt ass i soffan. Funderar på om jag kanske, kanskeeeeee ska resa mig upp och göra något åt situationen. Som alltså ser ut lite som så att jag måste plocka ihop saker tills imorgon, göra något åt mitt hår som är fonky fresh atm'.. och hämta laddaren till datorn. Men ah, det är så omänskligt skönt här att jag antagligen will go bananas om jag ens försöker.
Förresten, idag fick jag post om min lön och yadayada. Var helt overthrilled i och med att jag har typ 32 kronor på kontot, så jag ba HELL YEAH MONEYMONEYMONEY! Och sen insåg jag att jag bara hade tjänat 82 kronor. Hahahahah KUL.
Miljonären måste gå nu hörni. Har som serious business att göra och brutalt dyra saker att köpa. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback