Om någon undrade



Sorry peeps för crappy uppdatering men jag är så completely upptagen med att dö just nu att det inte finns tid för att blogga. Jag sov noga räknat fjorton timmar rakt av i natt/idag, kalla det vad ni vill. Och utan att vakna en endaste gång. Släpade mig sedan upp på det med snor till hjärnan och en riktigt ofet förkylning, aka början på en i alla fall på det. (Vill inte, vill inte!) Ett humör från helvetet som lite spice och voila, vi snackar bitterf*ttan number one. Har lite byggt på det vandrat runt den här dagen, eller ja eftermiddagen då jag inte kravlade mig ur sängen förens klockan var kvart i tre. Med andra ord, fett o-bra dag. En timme senare släpade jag, läs mamma släpade mig, till bilen. Fick åka och agera barnvakt på bortaplan och well, grinig_brYd_94 släppte lite, liteeee på moodet när kidZen kom och kramades det första dom gjorde. ♥ Filippa lagade mat sen och efter det så ba; vips var jag en ny människa. Jag skämtar inte, när hon trollade fram pommes, med typ kött och bea så var jag en halv nano ifrån att gråta av lycka literally speaking. Om nom nom. Nu är jag iallafall hemma och kan inte helt otippat sova. Tänkte ta igen för dålig bloggning och ha chatmaraton med nattugglorna på msn. Återkommer strax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback