Och jag fattar inte att folk bryr sig om mig, för det gör ju inte ens jag.



Har gråtit, skrikit och haft mig hela den här jävla helgen. Och jag borde inte dra upp det nu. Inte idag. Men det är så fasligt mycket jag inte borde göra och jag gör alltid det ändå. Är så jävla död, så himla tom på allt och jag tycker inte om någonting i hela världen. Och jag vet att jag inte borde, inte borde borde borde, säga så. För det är ju inte sant. Men att det känns såhär, så dumt och fel, så borde det inte heller vara. Så det spelar ingen roll vad som borde vara. För det stämmer ändå inte. Det blir inte mer eller mindre rätt ändå. Och jag orkar inte. Vill ha en sån där stoppknapp nu, ett exit. Behöver en paus här, nu vill jag lägga av.

Kommentarer
Postat av: Isaura

Du är så jävla snygg, och jag älskar dig så himla mycket. <3 Jag vill att du hittar en "Må bra"-knapp, och inte en "stopp"-knapp. <3

2011-03-13 @ 22:30:24
URL: http://daluzreis.blogg.se/
Postat av: Jenny

MEN HALLÅ!

1. du är snygg!

2. du är sjukt bra

3. det är din födelsedaaaaaaaaaaag

2011-03-13 @ 22:48:59
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback