Men öppnar du den där och tar på dig skorna, så måste jag ta sönder dig.



Sha sha. Idag har det inte riktigt varit min dag. Delvis för att jag kännt mig helt lost hela dagen, typ som att min hjärna arbetar men inte i mitt huvud. Jag menar, jag glömde att gå av bussen. Samma buss som jag åker varenda dag och har gjort i typ tre år. Hallå? världen anropar mig själv. Anybody there? .. Och förutom det så har jag gått runt och känt mig som en sumobrottare literally speaking, vilket inte alls är najs. Vad kallar man det? Tjockdag? Jag har haft en tjockdag. En sån där dag när man känner sig sjutton sizear större än vad man är och typ ba "jag är ledsen kompisar, men ni får gå utan mig. Det finns inte en chans att jag kommer igenom den där dörren, ser ni inte hur tiny den är?" Typ. Väldigt fancy. OCH utöver det, så har jag bara varit allmänt kinkig och längtat efter att få gömma mig under min säng med snuttefilten och en bamsetidning. Så well oh well, ni ser. Det blir inga vuxenpoäng för min del idag. Är ledsen i hjärtat. Om man får vara lite sentimental såhär en torsdag. Det får man. Torsdagar är sentimentaldagar. Jag gillar inte torsdagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback