It start's with forever, and it ends with a touch.



Heyo. Hahah, det där var det bästa jag fick till idag. Efter en kvart framför kameran gav jag upp, ni får stå ut helt enkelt. Tycker ändå att det är en skapligt bra beskrivning av mitt mood today. Sov allt som allt typ fem timmar inatt, och för att fungera som människa behöver jag typ tio timmar, minst. Har så way mycket inplanerat de kommande veckorna och fifän mitt mentala psyke klarar inte av långsiktig stress. (Ahah, vad dillar hon om?)
Men tänk typ att om jag sitter i kassan på jobbet och har halva Kina i kö, då kan jag palla jag trycket. Men om jag som nu vet att jag om fem veckor har ett major viktigt projekt i mitt liv som absolutely inte får gå snett, och som är minst lika jobbigt som att ha havla kina i kö, ja då lägger jag av. Härligt va?
Så inatt rullade jag runt sjuttonhundra varv halvt sönderstressad innan jag till slut somnade som en sten av utmattning. Sen drömde jag creepy drömmar om typ mörker och att jag satt fast och inte kom loss resten av natten. Icke att rekomendera faktiskt. Så lite grundat det har den här dagen tett sig. Fast precis just nu är jag rätt lugn ändå. Klappar katt, dricker femtioelvte koppen kaffe och väntar på middag. Hörs kanske sen, puss


Kommentarer
Postat av: Nisseeeeee

Haha du drömde din dröm för att Linda sa att du var fastkedjad i en grotta.. Allt e hennes fel <3

2011-03-30 @ 18:13:09
Postat av: Amanda untz untz

Haha det är fasen sant! Borde stämma henne för misshandel av sömn.. <3

2011-03-30 @ 18:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback