I'm not like them but I can pretend.



Asså vet ni hur groteskt mycket jag hatar när man står en halv livstid framför spegeln och fixar och donar med hår, face och yadayada och till slut känner att typ; Oh hot damn. you can call me hot tamale tonight. Och sen tar man två steg utanför dörren och inser att det snöar och så ba KADAM! Sen är håret ett enda mighty roadkill och sminket ligger nedanför knäna. Kul liksom, nu ska jag gå hem och gråta för att jag är så ful. FML. Ge mig lite sunshine, vill ha sommar nu. Vet att det är isch isch på att säga sånt men holy fm vad lite bränna gör. Helt plöstligt så känns smink lite mer överflödigt och man kan knata utanför dörren utan make och ändå känna att man pulling it off så att säga. Wah.

Kommentarer
Postat av: Jenny

vet att det står vodka på andra sidan av din handled....

2011-03-20 @ 19:51:26
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback