Ifall ni ville veta alltså.



Herregud säger jag bara, om ni vill anteckna, start here, för idag kära ni, har jag städat mitt rum. Och holy shit, det fanns skit härinne ifrån tidernas begynnelse typ. Gick loss med dammsugan och damnn vad det är cleant här inne nu. Nästan brutalt. Känner mig dock inte särskilt game efter allt, en halv macka till lunch och en timmes snodd sömn dessutom så jag planerar att gå och trolla fram något till middag och sen mysa i sängen resten av kvällen. Har fasen satt i nya lakan och yadayada där, så jag menar helt honestly, det här är fan stordåd. Har överträffat mig själv big time.

Haha ahjuste angående pixen, plockade på mig vuxenpoäng igår när jag och elin bakade till frukost, men fölorade dom sen när jag åkte till stan och skulle knata runt där all day long och absolut skulle ha heelsen på. Fick ju skavsåren från hell så jag sprang in på HM och köpte tygisar. Hehe. Pöss på er.

Kommentarer
Postat av: Maila

Fina bilder!

2011-03-27 @ 22:44:28
URL: http://jooylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback