Just wanna go home

Hola at you readers. Idag får ni kalla mig dålig människa för idag är min sista (riktiga) skoldag och jag är inte ens där. Men det regnar och har sig och på agendan stod en heldag i hagaparken med inget mindre än femkamp som underhållning. Och inget utav dessa saker får mig direkt att vilja hoppa av lycka så jag har inte släpat mig dit än. Och det började för en timme sen.. Men så kan det va. Istället har jag belägrat mig hemma i sängen. Min nya säng dessutom. Igår blev det till slut så att vi hämtade den, efter att jag vandrat runt på ikea med mamma i några timmar. Köpte lite mer yada så det ter sig riktigt fint här inne nu. Ska få tummen ur och visa er lite later on. Men nu - KAFFE!



Igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback