Fire burning on the dancefloor


Hahahaha. "jag ska göra kaos mee dig"

Hejjjj. Phew tänker ni, hon hade inte dött. Men kära vänner, det har jag. Nästan. Två dagar i solen var inte det bästa för min hud och nu gråtar jag nästan för att det svider så förbaskat på min lilla rygg. Fy farao så jäkla sketet ont det gör. Har dränkt mig i aftersun nu och ligger i min säng och eftertorkar. Inte mycket hjälp inte men det är svalt här i alla fall. Så jag ska typ ligga kvar här ett tag, så får vi höras sen om jag inte hunnit brinna upp på kuppen. Herrejesus

Kommentarer
Postat av: blanca

ÅH!! vilken fin bild på dig, sötsötnöt.

2011-06-05 @ 18:54:53
URL: http://thegirlofmetanoia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback