Can you hear my heart beat faster



Det verkar som att halva min läsarskara har begett sig till peace and love eller helt enkelt bojkottat min blogg... Sååååå, hej på er ni två och en halv som fortfarande är kvar! Ska strax iväg på lite upptåg inne i shhtaan, måste bara duscha bort all sand från min kropp som infunnit sig efter dagens strandhäng. Tyvärr så kan jag ju inte låta bli att få en hilmans ångestlklump i magen av lite saknad till Portugal. Stränderna var bättre där, människorna hade lite mindre av den där attityden "jag är så mycket bättre" och hela feelingen var sådär löjligt braig att man kunde dö. Men å andra sidan hade jag ju peppat ett halvår så det hör väl till saken att bli lite deppig nu när det är över. Anyhow, har fått värsta aknehärvan i pannan och belive me fellas det ser inte. nådigt. ut. "Så illa kan det inte va" tänker ni nu, men alltså jag menar mina ansiktsproportioner blir helt fel typ. Överväger nästan, näääästan att inte gå ut. But then again, jag blir ju fem år så fort jag inte har något att göra, rastlöshet utan dess like so to speak, Så jag får väl offra mig. Eller ja, dom som måste se mig får väl offra sig. Hehehe. Men en dusch var det ja, så hörs vi senare kanske. PöZZ

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är såjävla snygg.

och åhh så snygga skorna var! snyggare än mina :c

2011-06-30 @ 16:25:47
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: Ellen - LCHF och mycket annat

ÄLSKA dina skor!! Sa fina!

2011-07-03 @ 13:00:32
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback