every teardrop is a waterfall




1 - Skor för en massa pengar som jag inte behövde för fem öre. Meeeeen, dom var ju så fina.
2 - Ett stycke glad tjej i portugal strax före utgång.

Lite snabbuppdatering såhär på kvällskvisten. Mår ni bra? Själv är det ju prima ballerina här so to speak, första semesterdagen och jag sov till två. Dessutom var det fan i mig sol när jag kravlade mig ur sängen så det bidde frukost/lunch på baksidan med mamma. Har fått nån ny kärlek för sånna här små yoggis ni vet, typ för kiddos danonio eller vad dom heter, fast dom vanliga. Så himla praktiskt för det är inte så mycket i dom och man måste inte tillaga dom på något sätt! (...) Visserligen kan jag ju lova redan nu att jag kommer käka mig gravid på dem men alltså, det är typ värt det. Nu ska jag trolla ihop en kopp te eller fjorton och belägra mig i soffan, vi hyrde film igår också, för är det semester så är det. Och Love and other drugs kan man ju se femhundra gånger utan problem. Så det är vad som står på agendan alltså, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback