So whose fault is it anyway.



Halo! Ajaj vad det är hetsigt nu, mycket som skall packas, göras och ses över. Är två steg ifrån att gå mentally insane men det hör väl till. Annars är det koolt här va. Om än för att man är lite sliten kanske. Blev en lång kväll igår. Mysade i kristineberg först, med cirkus 265539 miljarder andra souls som var lika gla som jag för sommarlovet. Trevlans trevlans. Och efter det bar det av mot feztfezt någonstans somwehere somehow. Och oftast är jag relativt mycket till människa så pass, men efter sjuhundra myggbett, såriga ben och klockslaget tre gav till och med jag upp. Det blev till att kuta till sista bussen, väcka sovande kompisar som så passande också var där och vandra hemmåt i morgonen. Hahah ohh så poetiskt det lät. Ska tillägga att jag åt nutellamackor när jag kom hem, samtidigt som solen gick upp utanför fönstret. Mmmmmh.
Idag är jag dock inte poetisk eller mycket till människa alls. Kröp in i duschen imorse, efter insikten om att "ja. det är jag som luktar..." Hahahah. Äckligt men glamurös bor inte här so to speak. Tyvärr. Och kvar på schemat idag innan jag rådäckar i sängen är bara att fixa en skaplig spotifylista till Portugal, packa lite till och bygga ihop något ätbart. Ska väl gå och knåpa ihop förhoppningsvis. Pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback