Love, save the empty.



Ha ha ha. Här är jag. Just nu. Waddupppp? Har nagellack på fyra av mina tio naglar, trassligt hår och är förskräckligt äcklig.
Har inte gått igenom något ofattbart hemskt och inte heller precis trillat hem efter en hektiskt utekväll, icke. Det är bara något
nytt jag börjat med, att se ut som en pundarlodis på fritiden. Vet inte om det ligger i ens livsstil numera eller att bara är
så att söndagar är en helvetisk dag. Utöver det så mår man väl lite halvtaskigt sådär. Men det är inte värre än komplexångest
över oplatt mage och portugal om en vecka och att jag inte är hans favorit här i världen. Men alltid är det väl något. Ska krypa ner
i sängen strax, bara lite myggmördande som skall göras först. Det är en sketen en här inne nu, och satan jag önskar de äckliga
varelserna allt hemskt här på jorden. Ska plocka bort deras jävla små töliga ben, ett och ett i taget så att de verkligen får
lida de fanskapen. PRECIS. Adios mina kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback