Din nuvarande medlemsnivå är Bas. Uppgradera till PRO för följande fördelar: blubblubbblubb det blir inga cash här inte

Adios då mina vänner! Trots att jag för en månad sen grät och skrek och sa no way in hell, I'm not going så sitter jag nu här, med resväskan packad, biljetterna redo och lite vilja i kroppen. Ligger nog lite hatkärlek över det hela men trots allt så är 30 grader celsius (i skuggan) mer värt än något annat actually. Så tio dagar chompisar, så länge blir jag borta. Med inget som helst internet men taggad så in i helvete och med bikinin på. Och you guys will be fine, jag menar det är sommarlov nu (sooon för vissa), så hela livet är en helg jöö. Värsta klychsigt och ostigt inlägg men aa det man ska komma fram till här är väl att, I'M LEAVING, and god damn it vad mucho bra jag ska ha det. ARIBAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!1111!11ettettett Ja och fan vad vi ska ha kramkalas när jag kommer hem alltså, det vet ni. PÖSS HEJRÅÅÅÅÅ 



Kommentarer
Postat av: Jenny

KOMMER SAKNA DIG DIN BÖG.

när du kommer hem ska du minsann träffa en löjlig liten skogsmulle.



ha det bäst, puss <3

2011-06-12 @ 14:59:41
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback