Vi faller så fort, vi reser oss upp.



Hallooo. Instagram är ju så förbannat kul, inte ett litet dugg alltså att jag hade bloggat om inte de förvandlat mina iphonebilder till något fashionabelt trashy. För lite så det ser ut ju. Har ni det själva så heter jag amandra där också.
Men aaaannars rå? Jomen det är fint. Känner hur en veckas halvtaskiga sömn börjar ta ut sin rätt, även om gårdagens sitte-uppe-till-fem enbart var självförvållat. Man blir liksom lite seeeg i kroppen säg, och lättirriterad. Mest lättirriterad. Skulle använda våran pretentiösa kaffemaskin i morse, tacka jag hederliga kaffekokare va men nej här kör vi en fet jäkla bjässemaskin med sjuhundra knappar. Så jag stod där i all min o-morgonmänniskaprakt och skrek rakt ut när fanskapet inte gjorde något kaffe. Och när jag äntligen lyckats få den att spotta ut lite, liteeee kaffe, jadå kommer pappa och visar att "såhär ska man göra" som det var värsta baggisen. My ass. Det blir pulverkaffe hädanefter.


Kommentarer
Postat av: Jenny

eller inget kaffe alls annars ;)

har han visat hur man gör med högtalarna igen då?

2011-07-11 @ 00:37:47
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback