this too shall pass

Idag äcklas jag lite över min egen hygien faktiskt. Vågade inte släppa ut håret med risk för att det skulle att börja lukta exotiskt här hemma, för att inte tala om löven jag fick sortera ut ur det innan jag gick och la mig igår. Visst är jag fräsch? Ja jävlar. Menmen, festen blev inte så dum igår ändå. Ett gäng grymma DJ's, haha ett halvt ok dansgolv med tixlampa, svindyr importöl, och massa nytt folk att bonda med bland träden. Pretty damn good med andra ord, fanns bästa danskollektivet där också så vi hann vara murder on the dancefloor innan vi begav oss hem klockan sex imorse.
Haha så kul att det är så tiny som behövs, dra igång lite untzzaamusik på oklar plats och people will show up. Hoppas att det är för att folk gillar att parrta och inte för att man har dålig standard. Eller kanske både. Hahaha, men äschhhhh, det var göttt och ingen gillar ju stureP's egentligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback