Baby i was not born this way



Idag är det inte kul att vara jag. Är så himla schyrre också så jag tänkte visa er exakt hur jobbigt det är. Ser ni påsarna under ögonen? tre timmars sömn gjorde dom. Är snorbakis och utmattad. Jobbade hela långa dagen idag också och det krävdes mycket av mitt lilla sinne att inte ragea när all choklad jag la upp i hyllan trillade ner igen. *luuuugn och fiiiiiiin, såjaaaa* fast på insidan *men ditt satans (diverse svordomar/könsord) äckelhelvetes jävla fanskap, ska du dö???????????????????? SKA DU DÖÖÖÖ?" mmmmhhhhh. Men annars så var ju igårkvällen fab. Isa smsade när jag låg döende i soffan om fest inne i stan - "jaaaaaaaa men det är klart vi ska dit gumsi, kör ba kör!!!!!" borde skrivit " fest? Jag? Nej gud nej jag hinner inte det ska ju gymma, läsa illustrerad vetenskap och käka sallad. Städa huset också! Ja jesus! .
Suck.. Fin lägenhet var det ju i alla fall. Bidde spontanhäng på något tak efter det också med mysiga människor och en oerhört spännande bussresa hem. Hahhaha.. Mår inte lika prima as we speak och ett lass ångest har flyttat in här hos mig, vi trivs inte alltför bra ihop tyvärr och dessutom måste jag gå och duscha så jäkla badly. Har typ gått upp fem kg kroppsvikt pga torrschampo. Ligga?

Kommentarer
Postat av: Jenny

träffa en töntig lantbo? :)

2011-07-26 @ 01:23:15
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback