Men jag är glad ändå



Hoho! Oj ja alltså igår så tog livet en rejäl u-sväng. Och en ruggig sådan. Vaknade av ångest typ sju gånger inatt och fick gå upp emellanåt bara för att inte dö. Och imorse efter sisådär zero timmars skönhetssömn hade jag både huvudvärk och såg ut som en röv. Märkligt otrevlig kombination. Ville lägga mig ner och böla på plats men så kul skulle vi inte ha det. Kletade på lite mascara i stället, åt en halv macka och begav mig ut i ösregnet. Knappt nån som handlade alls på hela morgonen vilket lugnade mina nerver lite grann i alla fall. Fick pilla med ciggkorten och fylla på skåpen all alone. Helt ok i jämförelse med eftermiddagens hets. Langade en jävla show där när jag sprang mellan kassorna och såg ut som en pundarlodis med smutsigt hår. Fräsch. Har duschat nu i alla fall, dränkt mig i hårinpackning och rakat benen. Luktar persika också haha, lite lätt exotiskt. Så nu är jag ju faktiskt fräsch, eller fräschare kanske. Mamma och Filippa åkte nyss för att se nya Harry P utan mig, "ja men du har ju alltid andra planer" och jag känner mig fett övergiven. Som en liten hundvalp typ. Tänkte att jag skulle ringa nån men alla är busy working så läget är in progress. Eller så har jag helt enkelt inga vänner, så kan det ju också va. Buhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback