big or small, lies are lies.



Lyssnar på fina mannen här på jorden och vill liteee (men bara pyttelite) grann att det ska vara förra sommaren då vi stod på mosebacke med biljetterna i hand och pratade med männskan. Oskar linnroooos. Tycker dock han blivit en liten bitch nu när han inte spelar någon annatstans i sthlm än på grönan. Va sån ba. Va sån. Annars så sitter jag hemma och tycker att livet är relativt tjusigt. Började jobbet idag efter semestern, back to basic som gäller men tycker det är helt ok. Statsministern var ju inne idag dessutom och det har väl inte hänt någonsin på tusen år så det var BIG. Haha, snackisen som gick när han kom in och alla försökte spela icecool. Gick inte så bra alls haha... Nä men jag ska faktiskt ägna en liten puss på pannan till isa, den kvinnan alltså. Hon är så bra att jag blir pirrig i magen, frugan. Det är med henne jag haft alla seriösa mentala break-downs pga pojkar/skolan/familjen/pms till att störtböla på golvet för att någonting var så kul. Så fasikens bra är hon, för att inte tala om hur fin hon är att se på. Om du läser isa, PÖSS PÅ DIG. DU ÄR SKITBÄST. Nu ska osten göra annat, vi hörs vänner!

Kommentarer
Postat av: Isaura

ÅH <3 FINIS! Glaaaaa jag blir. Du vet hur mesig jag är just nu, haha, med största flinet på läpparna. Jag älskar dig megasuperjävlamycket. :) BÄSTIS.

2011-07-12 @ 12:53:01
URL: http://daluzreis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback