Man får inga pluspoäng bara för att man kan klara allting ensam.



Idag är livet jobbigt. Så istället för att vara till någon nytta för världen har jag ägnat mig åt soffan. Och därifrån har jag åstakommit så
mycket som att att pilla mig i naveln, dricka 35645 koppar kaffe, bölat lite åt oprah men inte för att programmet var sorgligt utan för
att det stod "the farewell season"... struntat i att bortsta tänderna, sovit nån timme till, tittat på svartvit film, inte fått tummen ur och
gått och handlat, ätit dåligt. Ja så ni ser, min mest sensuella dag på år. Himla trevlig väderlek också det må jag säga, eller kanske inte.
Har hursomhelst planer på att våldgästa Isas residens och kanske pimpla en kopp te eller fjorton. Sånt som vi är så bra på ihop.

Kommentarer
Postat av: jenny

haha inte fått tummen ur!



har också sett svartvit film. Smultronstället! fett med kult ju!

2011-07-04 @ 21:16:24
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback