Om sanningen ska fram



Livet har på sin höjd varit så roligt som det ser ut att vara på bilden idag. Mitt sinneslag är inte helt hundra dvs. Vill åka buss och glo på regndroppar som rinner på fönstret samtidigt som oerhört sorglig och hemsk musik spelas i bakgrunden och matchar hela siutationen. "Ja gud vad det är synd om henne".  Har tagit på mig lite mer än vad som behövdes så nu jobbar jag varenda dag tom fredag nästa vecka, och det ska bli skapligt intressant att se hur man mår då lagom till den helgen. Dvs ruggigt sliten, 1-14 hets-ätnings-strokes, lite banka huvudet i väggen gråt,  vara groteskt ofräsch och ohångelbar så in i helvete. Som gjort för en utekväll. Det värsta är att jag kommer börja klättra på väggarna om jag inte får göra något som är roligare än sova/äta snart. Funderar nästan på att börja spela farmville eller diverse igen för att få tiden att gå. För att plantera låtsas-jordgubbar och klappa cyber-kossor är ett sånt sjuhelvetes fritidsintresse. Ja antingen det eller så skulle man kanske krypa in under sängen och bosätta sig. Fett mysigt med dammråttorna och en snuttefilt, naaaaaww. Herregud.. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback