blinded by the lights



Alltså jag älskar min granne. Han är fan multi-mannen med extra kombo big time. Typ superman, allas räddare i nöden, kung, ja kalla han vad fasen ni vill - men han fixar allt. Han kör buss, är föreningsordförande i området, hugger träd, klipper gräset (ingen liten sketen en va, vi snackar herrejössesmaskin som man kör runt med), annordnar föreningsjox och, är pappa också. Han var inne och handlade av mig häromdagen, - "vill du ha hjälp?" "jag? NEJ GUD NEJ". Samtidigt som han pratade i telefon i ett sånt här litet headset som sitter fast i örat (no homo), körde kundvagn, scannade varor med sin scanner och var trevlig mot en bekant. Och allt detta gör han i sina SL-kläder. Det bara osar "ALLTID REDO" om honom. Är inte den här mannen gud så vet jag inte vad.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du kan säkert få adoptera honom :)

2011-07-27 @ 21:18:29
URL: http://plasthalvfinnen.blogspot.com
Postat av: Josefine

Oja! Mats är bäst :)

2011-07-27 @ 22:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback