Nobody really knows how to make it work.




Rullade mot isa vid sextiden för att för att hänga lite med cheyerna. Åt food, tog kort som jag besparar allmänheten från att se, skrattade och hade det allmänt goodie.
Blev bjudna på fest en bit bort och landade där by elva någonstans. Kollektivtrafiken var inte på vår sida så det bidde till att knata dit, och plusgrader är ingen biggie på dagen men så fort det blir natt snackar vi Nordpolens jäkla is på vägarna. High heels då är no good combo så efter att vi riskerat livet i varenda upp och nerförsbacke kom vi fram i well, någorlunda skaplig form. Bröt ju inget på vägen liksom. Även om jag dog och kom tillbaka till liv några gånger på grund av kylan. Men jag skyller inte det på min låtsasoptimism angående huruvida tvåplus är varmt nog för vårjackan eller inte. I blame it on the boogie. HEHE.
Anyways, träffade lite nytt folk, dddansade, umgicks och as you know now, hälsade på Dvärg-Olof. Ett antal timmar senare trillade vi glada ut och i ett ännu sämre mood för att trotsa vädret. Trötta som satan kom vi sen hem efter en pretty much lyckad kväll och somnade efter lite för många timmars babblande om allt.


Kommentarer
Postat av: Isaura

Aha. Snygg bild på mig och d.

2011-01-09 @ 21:22:01
URL: http://daluzreis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback