Turn off the lights, and the telephone. Me and my house alone.


Maj

Värmevärmevärme och slut på nationella. Livet lekte och skolan blev endast easyliving. Sola på framsidan, vattenkrig på rasterna och diverse håltimmar pga "bra väder", haha you name it. Livet var soft. Åkte på roadtrip till norrtälje, då var det dock skitväder i fyra dagar. Fick rätt hyffsade kort ändå och längtade lite efter att köpa nytt. Åkte finlansbåt också. Spenderade way mycket time med gänget, drog till skansen twice. Matade något djur med glass och såg the one and only, sälen. Haha. Michelin styrde feta fiesten hos henne och där hängde jag tillsammans med ett gäng andra. Hittade två dudes som kunde dela en taxi hem med moi & elin. Och well, en av dom turnade out to be hennes pojkvän a few months later och still is. Hehe. Men som sagt, soft månad.



Juni

Skolavslutning, lite separationsångest, lite tårar och lite kramande på en hel hög människor man skulle sakna. Balen var ju också, tjillade på min baksida med elin innan vi spenderade hela eftermiddagen framför spegeln. Hade två feta kvällar på kanalen, inga bilder togs och tur var väl det. Haha. Köpte gröna kortet, köade med femtioelva miljoner andra och såg både Mando och Teddybears. Stod längst fram men blev räddad ur publikhavet efter lite panikångest. Knasigt, lite läskigt och rätt orutinerat. Yes. Strandhänget började, slappa dagar, grymma nätter och framförallt värme. Mådde äckligt bra. Hamnade på midsommarfesten genom tiderna också, träffade killen med stort K, dansade, skrattade samt hade det allmänt jävla bra innan jag trillade hem lycklig i hjärtat morgonen efter. Juni var bland de bästa månaderna.




Juli

Juli var bästa månaden. Lätt. Bodde på stranden första veckorna, med paus för att åka hem och äta något annat än mjukglass. Dåligt väder existerade inte, umgickcs med nytt folk och jag var brun som satan. Bänkade på allsång i nio timmar, totalvärt för jag såg både Salem och Linnros då. Blev kär. I Oskar alltså. Hängde ytterligare lite på grönan, såg Hassle tillsammans med konsertgänget. Hann med en vända till götet också, lite liseberg instead off grönan. Kom hem och började sommarjobbet. Lärde mig en miljon grönsakskoder, satt i kassan och var kool, och träffade sjukt mycket bra nytt folk. Lätt värt. Aldrig mått så bra och gjorde bara saker jag tyckte om. Det vill säga, pressade på stranden alternativt grill med skönt folk. Hade ett gäng bra utekvällar med och hos randoms. Hamnade på fest långt åt helvete också, lite saker knasade där dock och well, tappade kontakten med den där killen. Enda saken jag skulle ändra på om jag kunde i juli. Fortsatte dock ha en grymmers månad och varvade allting lite snyggt så att jag både kunde jobba och ha ett liv. Loved it.

Kommentarer
Postat av: Jenny

fyfan vilka bra sommar du verkar ha haft!

och mando var hur bra som helst...<3

2011-01-10 @ 00:37:11
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback