Mer av dig.



Hello. Vaknade för någon timme sen.. Men kom hem runt tre imorse så skyller på det. Fetaste dagen på länge igår, började som sagt med lite grills tillsammans elin & grabbarna och levde upp till mitt bambi reputation. På kvällen hamnade vi alla hos Johan och där såg vi lite movies, käkade glass och hee jag whoopade ass på nhl. Växte i coolhet efter det. Så nu är jag inte bara cool liksom, nu är jag jättecool. Efteråt ringde tjejerna och informerade om att due date började om en timme och att jag hade en biljett fixad. Och trots att jag helst hade lagt mig ner och sovit i närmsta snödriva så drog jag dit. Bussresan var kind of a killer då jag inte hade något tålamod alls och fetaste barnfamiljen klev på. Förutom mig själv så var väl inte alla andra på bussen heller särskilt pigga, krya och trevliga.. Och framförallt inte i något mood för sjutton småkiddos som springer från ena änden av bussen till den andra i tjugofem minuter och luktar youghurt. Errr. Kände lite med tjejerna längst bak som såg ut som att de haft sjutton svåra år eller liknande och well när jag till sist fick kliva av kändes det lite som heaven. Hehe. Ska inte klaga dock då det var totally worth it för filmen var kickass jag gick ut från bion några timmar senare med träningsvärk i magen.

Ikväll ska jag ut om det vill sig, börjar hos isa i vilket fall som helst. Resten av tjejgänget kommer dit och sen får vi väl se vart vi hamnar. Sista utekvällen på lovet idag ju, it better be good. Peeaceeee

Kommentarer
Postat av: Isaura

Eyo. Jag fattar inte varför carporten öppnas hela tiden!

2011-01-09 @ 15:33:17
URL: http://daluzreis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback