The idea is to die young as late as possible.


Januari 
Var rätt trött och vägde inte så mycket. Gick på diverse filmkvällar, åkte pulka tre på natten och testade snowboard i Romme med Elin.
Klippte lugg också, spontanthingy.
 


Februari
Blandad månad. Fikade rätt mycket, åt ute, många myskvällar, drack sjukligt mycket te, läste tidning efter tidning och bok efter bok.
Träffade bra folk och hade äckligt kul. Avskydde kylan.


Mars
Gjorde om i mitt rum hos pappa, påbörjade fotoväggen men blev inte klar då jag slutade bo där. Fyllde sexton, firade hos mig med kollektivet.
Hade spex i skolan, legendariskt. I'm the sadbag. Hängde hyffsat mycket, läs bara, med Elin. Vi garvade så vi grät upprepade gånger.
Nationella proven började på riktigt och jag dog av stress. Mådde värdelöst, sov inget och hamnade hos kuratorn. Längtade efter sommaren.


April
Rätt chili månad. Snön och framförallt slasket försvann. Var bergis på NTI också, ingen stress fär gymnasival osv. Mådde bra mycket bättre.
Utekvällarna började lite smått i och med värmen. Styrde spontangrill på baksidan. Fast grillen ville inte va med. Rätt soft kväll ändå.
Kriget med grannarna var ett faktum.

To be continued.

Kommentarer
Postat av: Elin. L

Åh. Saknar. <3

2011-01-06 @ 23:43:55
Postat av: Jenny

ser framemot fortsättningen!

2011-01-07 @ 09:57:33
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: mirandiiiiiiiiiiiiii

gillar =) och saknar<3

2011-01-07 @ 13:48:16
Postat av: Isaura

Älskar't! :)

2011-01-07 @ 14:20:55
URL: http://daluzreis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback