Sometimes it takes a good fall to really know where you stand.



Okej, försöker igen. Jag borde och vill emellanåt skriva här om allting som blev som det blev. Men jag tänker nog inte göra det den här gången.
Och det är nog delvis för att jag inte vill att alla ska kunna veta, och delvis för jag nog inte riktigt vet själv heller.

Så jag håller mig till att säga att det fungerar nu. Jag mår som jag alltid gjort, bra alternativt dåligt, inget mellanting. Och just nu är det bra. Men för fem timmar sen hade jag knappt vaknat och ville helst inte göra det heller. Jag sover fortfarande bort allt jobbigt, alternativt ligger i min säng och gör ingenting. Jag är sämst på att äta ordentligt och well, jag är rätt sämst på rutiner. Men just nu är det lov, och jag kan göra så.

Förlåt för att jag inte utvecklade det här någonting mer. Men de som behöver veta, vet. Och that's pretty much it. Kram på er. Ska börja blogga som vanligt nu.

Kommentarer
Postat av: mormor

Längtar efter dina ord och dina bilder, och ta det lugnt

Kram

2011-01-06 @ 19:51:55
Postat av: Jenny

kram <3

2011-01-07 @ 09:55:15
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback