Men se på mig, vännen. Och tro på mig nu, jag ber. Det kanske tar emot, men vi hör ihop och inget kan ändra på det.


Orelaterad bild

Det är nu ni ba - Oh my gosh? Har amanda tagit sig i kragen och faktiskt gjort något åt sin design som hon sagt att hon ska göra sen oktober last year?
Och det är då jag ba - Yes chompisar, I actually did.

And it feels good. Om än för lite ögonont efter allt pillerill med html-jox och så vidare. Ni rutinerade bloggare förstår vad jag menar.
Och nog för att det är en del kvar, jo tack jag vet, att jag inte har eller ens haft en fungerande header på ett bra jävla tag men min kreativitet på den fronten är död. Vi får se om typ sju timmar när jag fortfarande sitter uppe och natthumöret kickar in, kanske jag kan dra ihop något acceptabelt som inte ser ut som crap och skulle kunna agera tillfällig header. Eller något.
Är hur som helst ledig imorgon och planerar inte att göra något utav värde alls. Har mitt eget ass att whoopa på tv-spel, coco pops som ska ätas och dessa eviga repriser på top model säsong femtioelva att se. Det vill säga, imorgon kommer jag att vara fett_busy_chey_94.

Nu är jag typ trött som satan och har hets-ätnings-stroke på det, och inget utav dessa fenomen är att leka med. Framförallt så gör de ingen bra kombo ihop. Skulle helst ta mig till kylen och äta upp hela innehållet inuti den men risken som finns att jag somnar på vägen dit gör det ovärt. Vore ju fett jobbigt om de hittade mig imorgon sovandes framför kylen. Med andra ord, det är två meter till kylen, förstår ni hur trött jag är? Ehe, godnatt.


PS. Lägg märke till the tiny little thingy next to the right vid min rubrik, made for you guys som inte orkar mina två meter långa rubriker som fuckar upp hela inlägget. Nu kan ni rulla där istället om ni vill läsa, you're welcome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback