"Snigelfull. AKA Så full så att man bara kan krypa på marken, tyst och långsam som en snigel"



Well hello there. Igårkvällen turnade inte alls out som jag ville och efter diverse knas och ett antal bussresor fram och tillbaks blev inte kvällen mer lyckad än ett onådigt avslut på donken. Man ba, errr. Men när vi stod där, totalt hjälplösa och i ett moment av ren depresion så kändes det till sist som det bästa alternativet. Antingen det liksom eller någon form av flashmob då vi antagligen rageat och haft sönder något viktigt varpå jag med största sannolikhet lagt mig ner och dött i närmsta grop. Eh.

Sååå, donken it was alltså, väldigt glamouröst må jag säga. Käkade en cheese och dödade en halvtimme eller så innan lite fler lessna hestar trillade in med planer som också skitit sig. Eller så var dem kanske bara hungriga.. Glatt gäng i varje fall och efter lite jiddrande med dem begav vi oss alla ut igen för att ta oss hem. Gick genom läskiga tunneln och bevisade den historien to be false, nackatunneln spökar inte, klev på nattbussen som alltid är ett jevvla kalabalik och trillade hem till steffie strax efter the middle of the night.

Planerar att pimpla te nu, inte få ett psykbryt över mitt halsont (oh no you didn't just say- skyll dig själv) och somna som en sten in a while. Pöss


Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha. alltså donken är ju bäst.

var galet taggad på det för en timme sen ungefär!

oh no...hoppas du inte blir för sjuk!

2011-01-31 @ 02:27:51
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: Isaura

DU ÄR HET <3

2011-01-31 @ 21:22:43
URL: http://daluzreis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback