Gravity can not be held responsible for people falling in love.



Toodilooo. Börjar sakta men säkert vakna till liv här hemma lagom till kvällens bravader, måste dock erkänna att jag nog aldrig känt mig mer ofashionabel i hela mitt liv. Har fuckat up min dygsrytm totalt, ser ut som stryk och har nog nästan vuxit fast i soffan. Kan man bli tjock på kaffe? För i sånt fall ligger jag nog i farozonen.
Ska försöka få lite fason på det hela inom en snar framtid och hoppa ur mjukisbyxorna, kladda på lite make-up och leta fram min bästa vän torrschampot.
Det är ju trots allt lördag samt att partalitegranna står på schemat.

Dessutom står termometern inte på sjutton minusgrader utan bara två minsugrader kvällen till ära. Och om känner jag mig själv rätt så leder detta med största sannolikhet till att jag går ut i converse, skinnjacka och för tunna tights samtidigt som jag intalar mig själv att det absolut är tillräckligt varmt för sånt. Ignorerar sedan kylan resten av kvällen och vaknar upp imorgon med någon form av hardcore förkylning och lite ångest på det hela. Och som sagt, känner jag mig själv rätt så lär jag sedan vägra att erkänna att det skulle vara självförvållat att jag sedan ligger där dödsförkyld i två veckor med hosta och snor till hjärnan. Självklart var det något fanskap i skolan som gick dit sjuk och bakteriade ner hela stället och smittade mig. 

Fasen det är ju nästan bulletproof, converse it is. Och om jag nu sedan blir sjuk så kommer det att vara den där personens fel, inte mitt. No way.
Dessutom blev det just en grad varmare ute, hallelujah moment.

Kommentarer
Postat av: Isaura

Och värmen bjöd tydligen till det så pass mycket att du kunde ha killerklackarna också... ;) Dessutom tycker jag inte att du är någorlunda non-fashionable! Du är snygg som stryk. Ha en GRYM kväll nu sötis. <3

2011-01-29 @ 21:54:41
URL: http://daluzreis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback