blivit jagad av snuten


Halvtaskig dagens. 

Det bidde en vända på wayne's med tjejerna efter skolan. Tog en kaffe, snackade skit och beskådade människorna i kylan utanför. Mötte upp pappa ett tag senare och med blodsockerfall a la big time och inget tålamod alls lackade jag satan för att han har så dålig musiksmak. Vem fan gillar lugna favoriter? Och framförallt, vem fan gillar lugna favoriter när man känner för att slå hela världen på käften? INGEN. Vart är alla Bandit-fantaster när man behöver dem? Suck.

Kom hem och attackerade kylen i hopp om något ätbart och fann till min stora lycka pannkakor. En kvart senare mätt och belåten var jag tidernas bästa barn igen.

Vad? Tror ni inte på mig? VA? Eheheh. Pöss

Kommentarer
Postat av: Jenny

fan va gott,. pannkisar <3

2011-01-27 @ 15:24:47
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback