Look inside, look inside your tiny mind then look a bit harder. 'Cause we're so uninspired, so sick and tired of all the hatred you harbor


Random arkivbild, mest för att bespara er från dagens face som så inte är att leka med. Vi snackar hardcore.

Häj fellas. As I'm writing this sitter jag på multimedian och tjillar. Vi har genomgång av Adobe flash cs5 today, pretty bright program. Too bad att jag är literally speaking sämst på det. Ehe, men det kommer. Har atm' lite abstinens efter en  kopp kaffe eller sju, mest för energins skull. Är dock mätt som ett jävla djur då vi åt på falafelkungen idag. (read it again, falafelkungen..) The main reason till att vi går dit är ju för colans skull, men med tanke på hur överdrivet mycket av allt man får där så är det ju en process i sig att bara dricka upp den. I mean it, det är mighty. Kände mig som gud när jag gick ut där sen och hade orkat äta upp alla pommes. En tjock gud.
Strax är vi klara här och sen väntar lite datorkunskap innan vi slutar för dagen. Vi får höras senare hörni, Tjingeling



Edit; detta inlägg skulle publicerats typ ett? Noway att jag hade gått i skolan tills halvfem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback