Hoppas ändå på ett lyckligt slut.



Så jävla motarbetad jag var imorse. Var för typ once in my life duktig och krigade upp för att gymma lite på morgonen.
Men bussen var 25 satans minuter sen, mitt gymkort fungerade inte och halva kinas befolkning var på gymmet just idag och hade snott alla skåp. Err.
Hann i tid i alla fall och efteråt var världen på min sida igen. Åkte hem en snabbis, käkade lite coco pops, kirrade sminket och drog vidare mot nacka forum.
Mötte upp elin och vi bubblade lite om allt som vanligt, kollade i affärerna och käkade hamburgare. Skön dag.
Kom hem någonstans runt sex och tog det lite lungt. Åt middag för ett tag sen och nu känns det ungefär som att jag ätit mig gravid.
Ska försöka ta mig till bussen igen inom en snar framtid men vi får se om det vill sig, i värsta fall får jag väl rulla. "RULLAR FRAM" låten. HEE.

Ska möta upp michelin och tjejerna för lite untza untz eller något. Alternativt dunka musik på högsta, dricka cola och snacka skit at her place. Vilket som.
Ha en grym lördag, hörni. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback