You shall not pass.



Idag känner jag mig lite såhär. Som guds bästis. Lägg märke till fiskarna. Det är rätt soft.
Dock är ju skägget ingen höjdare och det suger att jag måste bygga en ark. Err.
Nä men ärligt, idag är det fredag och allting är king. Mest för att det är just fredag. Och helg om någon timme.
Dock har jag en aplång skoldag att palla framför mig och matte right away. Det förstör softheten lite.

Cravar efter kaffe och att få lägga mig i min säng igen. Tio minus outside är inte att leka med, för att inte nämna hur svinigt kallt det är.
Förra året var det någon som drog igång ett event om att alla en dag skulle gå ut och hälla varmvatten på snön. Så att den skulle smälta.
Varför blev inte det av? Skulle lätt deltagit. Ska nog styra mitt eget event. Ring alla ni känner. Återkommer med datum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback