French kissing on the floor heart is beating hardcore.



Hello. Mysfaktorn hos mig just nu är inte att leka med. Visst att jag har killerhuvudvärk och är redigt sliten, men har cola, mitt täcke och fjantiga tofflor så jag är nöjd.
"Mannen här är väldigt nöjd. han är så nöjd nöjd nöjd, han är glad för han är nöjd" Fast inte man dårå.
At the moment tjillar jag lite i soffan med hela Icas utbud av godis. Jag lovar. Det räcker med största sannolikhet till att stoppa all världens svält.
Och jag vet att man inte ska skämta om sådant, men förstå situationen och inse hur fet I'm aiming to be. Satsar på beach 2044. Hårda tag.

Anyways, hade hoppats på att tv-utbudet tonight skulle vara lite bättre än crap men icke sa nicke. Mumien - återkomsten är inte ens ett alternativ och jag tänker så jävla inte se på Let's dance. Får ångest av tanken. Tittar jag får jag antagligen rynkor, fyrtioårskris och alla andra åkommor som gamla människor har. I förtid. Och det är inte värt risken.
Så det får alltså bli lite sänghäng och ett försök till att se en film. Om jag inte hinner däcka som en nerklubbad unge innan jag ens fått igång någon vill säga. Men det visar sig.  Sleep tight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback