Everyones says they're lost. I am not lost. I know excactly where I am. I just hate it here.



Alltså hey! Ursäktar bloggtorkan today men har varit busy. Lång skoldag at first och efter det drog jag med tjejerna och färgade håret. Bara sådär.
Blekte en nyans, fixade till mina slingor och kirrade utväxten. Lookin' lite mer sharp nu så att säga. Woot. Isa kom och mötte upp också.
Sen var vi healthy med smoothie och grejer, snackade skit, dunkade lite musik och åt middag. Välbehövlig kväll.
By the way' så fick vi installationsskivorna till photoshop cs5 idag. Och alltså, resten kan ni antagligen räkna ut själva men jag skriver det ändå.
JAG HAR FREAKIN' PHOTOSHOP CS5 NU!!11 Tror mitt nördhjärta smälte lite när mätaren slog hundra %. Håååh.
Anyways, på la to-do-list right now står det inte mer än att dricka upp téet, borsta tänderna och langa slagget i min still nybäddade säng. Mysfaktor eh.
Är trött som satan men kanske sätter på Göran ändå. Om man orkar.
Sommaren med göran alltså. Filmen. Inget annat. Vad trodde ni egentligen? ... HEHE.


Kommentarer
Postat av: Steffie

"Sätter på Göran" Nejnej..

2011-01-13 @ 23:05:50
URL: http://kungsteffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback