stupid sleeps with the whole band.


Arkivbild

Hello there. Har precis målat naglarna och well det blev ett jefla pill det här med att blogga och låta det torka samtidigt.. MEEEEN har inget tålamod today så here we go. Landade hemma nyss efter dagens bravader. Det vill säga, dö långsamt när klockan ringde sex imorse, trängas med resten av världens befolkning på bussen, lite studerande i skolan och 90 minuters bodypump på gymmet efter. Kött fifän på det sistnämnda. 
Nu måste jag slänga i mig lite middag och rulla mot bussen för kickoff inför vårterminens dansgrupp med kidZen. Woot.

Kommentarer
Postat av: Ebba

jag måste fråga, är inte bodypump typ världens jobbigaste pass? haha, kanske bara jag som har fått för mig det.

2011-01-11 @ 22:47:22
URL: http://ebbaeklundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback