När allting är såhär.




Hola. Landade i sängen för en nano sedan, och tänkte mest skriva och berätta hur grym jag är just nu. Inte nog med att jag (as I said) body pumpade i nittio minuter efter skolan, så dansade jag nu efter kickoffen i en timme också. Så jävla king jag kände mig när jag gick ut där sen helt sönderkörd och helst ville lägga mig ner och sova på plats. Cred.

Imorgon har mina satans as till lärare tagit bort sovmorgonen till tolv, så adios to sleepin' late på onsdagar.
Och visst att jag fortfarande börjar tio.. Men ändå, måste ju fortfarande gå upp tidigare. Mother fuckers. Hehehe. Errr.
Äsch nu känner jag mig för jefla schleten för det här så goodnight fellas. Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback