People's bullshit and fakeness are the main reason why I like to be alone.



Seriös mattelektion.


Hola fellas. Kändes för jävla oskönt att gå upp tidigare än två imorse. Och när min feta alarmsignal ringde /vågorna gungar mig/ så kände jag mest för att dra täcket över huvudet och vakna lagom till sommaren. Men err, så kan man ju inte göra så krigade mig upp där och kände mig kickass ett tag för att jag gick upp i tid för en gångs skull.
Och sen när jag satt där, skitnöjd, och åt mina flingor så upptäckte jag att jag gått upp en timme för tidigt. ERRRRRRRR. Förbannade världen a while och sen gick jag och la mig igen. 
 
Väl framme i skolan några timmar senare kramade jag på lite folk jag saknat och went back to basic liksom. Lektioner, rutiner och studerande. I viss mån. NTI är inte för seriöst så att säga. På lunchen drog vi till thaien och käkade lite, och mot eftermiddagen märktes det hur stämningen i klassrummet gick från trött till övertrött. Michelin letade efter sin mobil hon höll i handen, ludde och jag skrattade åt dåliga youtubeklipp och oskar dokumenterade allting med skolans egna videokamera.

Nu planerar jag strax på att rådäcka i sängen, ska dricka te först och glädjas lite åt att femton minus no longer existerar utanför fönstret. Nog för att det säkert är minst tre månaders kyla kvar. Men fan. Det är freakin' januari, sommar in a chip. HEHE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback