I wasn't always this cracked,


Hello there. Var en halv sekund ifrån att försova mig idag igen, då jag snoozade femtioelva gånger och somnade om every time.
Ville verkligen inte gå upp eller vara vaken överhuvudtaget då dagens mood var typ emocore. Fetingångest och reallyreally bad sömn last night så man ba - oooohoo no.
Släpade mig upp till sist och med sjutton minuter kvar tills bussen skulle gå hade jag inte mycket tid över. Såg ut precis som jag mådde, fast värre.
Vi snackar roadkill, dåligt smink och lazy kläder. Folket på bussen fick med största sannoliket en stroke eller två när de såg mig. Promise.
Väl framme i skolan hade jag trois lektioner och lite lunch på det. Och just nu håller vi på med ett fett filmprojekt och today behövde vi lite boys till vår movie.
Och om nu någonting var roligt idag så var det när michelle gick ut och raggade mancandy i korridoren. Haha. Grabbarna var ju riktigt bra på acting så det hela blev wayy mycket roligare när de levde sig in och grejer. Ni ska få se allting när det är sammanställt och helt done. Remind me.

Sitter att my place nu och är svinigt schleten. Det bidde en vända på gymmet idag med och nu planerar jag att däcka här när som helst. Hur som helst. Typ. Ehh.
Godnatt peeps.

Kommentarer
Postat av: Isaura

S N Y G G I N G <3

2011-01-21 @ 19:15:02
URL: http://daluzreis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback