if they hate, let them.



Den här dagen har motarbetat mig grovt. Det är nästan obeskrivligt faktiskt. Allt jag försökt mig på har på något sätt misslyckats eller skitit sig. Kände att det blev lite too much när jag krigade mig till gymmet och delvis missade bussen sjutton gånger på vägen dit men också hade glömt hälften av allt jag skulle ha med mig hemma. Var inte långt ifrån ett nervsammanbrott då, men ändrade mig i sista stund i alla fall. Att ligga på golvet och gråta brukar inte fungera så väldigt bra i stora folkmassor. Framförallt inte se så bra ut, och då ännu mindre om folkmassan utgör ett gäng köttare på gymmet. Det var mighty dock, någon enstaka grej till och jag hade nog haft ett riktigt melt-down.

Imorgon ska jag ha en bättre dag fellas, imorgon ska jag vara fett kickass på livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback