Om inte jag var feg, om inte du var den som hade rätt, hade väl du aldrig kunnat genomskåda allt som skett.



Hola. Suck vad segt mitt internet jobbar atm', tar typ längre tid att ladda än vad det gjorde att skriva bibeln.
Anyways, got som work to do today. Ska nämligen ta tag i mitt liv, som alltid på måndagar, och göra det jag ligger efter med i skolan. Det vill säga svenska. Har en massa unfinished jox där som skulle ha lämnats in förra veckan men som fortfarande ligger halvklart kvar i något worddokument någonstans. Dock är det delvis min svenskalärares fel, för jag menar kvinnan är olidlig. Hon är nybliven mamma och behandlar oss lite därefter, dvs hon kör hela prata med puttenutterösten och mamma-fixar-allt grejen även i skolan. Ja men det är väl mysigt tänker ni, men detta vänner, är brutalt jävla asjobbigt. Jag håller på att få en hjänblödning så fort hon öppnar käften. Och jag brukar inte hänga upp mig på skitsaker, men det här är utan dess like. Det är onådigt. Så fort hon ber mig göra något så blir jag typ sju år gammal igen och vill göra tvärtemot bara för att jävlas. Med all respekt liksom, shut the fuck up.

Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Underbar ny header :) I like a lot!

2011-02-21 @ 12:32:44
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback