Does she love you better than I can?


Oh damn, bildkvaliteten på denna är ju beundransvärd.

Sha sha. Kämpade för kung och fosterland för att ta mig hem idag, satan vad kallt det är ute. Kommer ihåg när jag tyckte att 1- var bedrövligt och nu ba, 20-? Mysigt. Usch nej, har aldrig varit viking när det gäller kyla. Känner för att dö i närmsta snödriva så fort jag kliver utanför dörren. Det är utan dess like.

Men hur som helst, den här dagen har varit rätt king. Äsch, den här dagen har varit så galet jevvla fantastisk bra att jag nästan skulle kunna ha ett förhållande med den. Woah! Har en bra praktikplats på G, fick MVG på en uppgift jag kämpade som ett as för i skolan OCH fick jobb, samt sommarjobb spikat och klart. Det sistnämnda gjorde jag segerdansen åt i en kvart i köket hemma, hann med alla snygga moves ni kan tänka er ända tills jag vände mig om och såg att två killar lite yngre än mig stod utanför fönstret och kollade. Ehehe. Hade ju kunnat skämmas ihjäl åt detta men idag dansade jag bara vidare. Så glad var jag. UNTZ

Tänkte ladda upp en fett bra bild här som skulle visa hur overthrilled jag är, men det fanns helt enkelt ingen som kunde beskriva det hela.
Sååå, istället lägger jag upp DETTA. Precis sådär glad är jag!

Kommentarer
Postat av: michelle

hehe fanten <3

du förtjänar det vännen, du är azum.

2011-02-24 @ 19:21:17
URL: http://teenagedays.blogg.se/
Postat av: Jenny

vill också ha sommarjobb!!

OCH du är grym

vi borde ses på lovet :)

2011-02-24 @ 20:40:09
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback