Jag står precis på gränsen, och horisonten är nån annans konstruktion.


Jag och Elin för två år sen. Det här var det snyggaste jag kunde hitta. Snyggaste alltså, de andra bilderna får ni inte ens se. No kidding.

Sitter as we speak på en sketen datakunskapslektion. Kan räkna upp sjutton miljoner saker I rather would do men icke, powerpointpresentationen skall göras. Tur att det inte är någon större process. Idag är jag skapligt shleeten efter en very late men grymt bra igårkväll. Tog en roadtrip till elins crib och sov kvar där. Hon har ju sen gymnasiet började bosatt sig på elevhem borta i Haninge tillsammans med ett gäng sköna peeps. Så jag myste där hela kvällen och surrade sen halva natten om allt och inget. Inte helt fel.

Så eh well, that's pretty much min ursäkt till dålig uppdatering. Just nu har jag inget flow alls här känner jag, jag menar titta bara på detta inlägg. Det är nästan så att ni antecknar eller hur? Ehh. Nu när jag ändå är mitt uppe i dravlet kan jag ju lika gärna berätta att jag blivit riktigt jevvla hardcore-grym på taptap. (tänk guitar hero i mobilen) Det var till och med så att grabbarna hos elin blev mighty impressed igår. Den ni.



Edit; Skulle publicerats vid elva någonstans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback