Nämen sl, snöade det lite igen?



Sha sha. Vädret har ju varit riktigt beundransvärt idag faktiskt. Vaknade i vanlig ordning av alarmet men insåg att det var ett misstag
efter en snabbcheck på sl. Att ta sig någonstans idag skulle vara ungefär lika svårt som att ta sig till månen. Vilket egentligen är ganska
ironiskt för dit kan jag fanimej ta mig med lite hjälp, men inte fasen kunde jag ta mig till skolan.

Hur som helst, låg kvar i sängen någon timme och släpade mig sen upp för att göra något åt mitt blodsockerfall och grovt irriterade humör.
Läste om det där, på engelska kallas det "hangry". Hunger och angry? Makes sense. Det är alltså det jag är när jag inte har ätit på sju timmar
och vill slå sönder allt och alla. Intressant. Anyways, efter lite frulle var jag snel igen tänkte att nu fasen måste jag göra något åt
situationen, så jag skrev en fet artikel om 1950-talet och ba wosh, fan vad grym jag är. Ni anar inte hur skönt det är att ha den ur världen.

Nu ska jag trotsa detta helvetes-väder och med lite tur hitta en buss därute i någon utav snödrivorna.
Kvällen spenderas på bortaplan. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback