Hopplösa mornar, då jag vaknar som ett vrak.


Någon helg då livet var lite mer glamouröst än hårbulle på huvudet och mjukisbyxor.

Tänkte mest skriva en lägesuppdatering fellas. För as we speak är jag två sekunder ifrån ett nervsammanbrott och har inte större planer för kvällen än att lägga mig i fosterställning och gråta. MIN HALS GÖR SÅ JEVVLA ONT!!!11?!%#&?
Har levt med mitt te, en halv burk honung och Tyra Banks som enda hopp idag och om något var positivt så var det när min lillasyster kom hem och skänkte sina halstabletter till mig. Ska bygga ihop ytterligare en kopp om ett tag, knapra några strepsils till och lägga mig i sängen och avlida för dagen. Det här är inte nådigt.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Mådde så jag med för en vecka sedan ungefär, verkligen vidrigt..du får kryaaa och va frisk på freedag :D

sv: tack fina du <3

2011-02-01 @ 23:25:12
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback