Singing your heart out



Igår kollektivade jag genom halva världen och knatade i kolsvart mörker enbart för att komma till the middle of nowhere, aka täljö. Och efter många om och men kom jag och loppan till slut fram och dansade bort kvällen tillsammans med en miljon andra. Pratade, sjöng och skrattade slut på det lilla som fanns kvar av min röst, träffade nytt folk och hade det grymt kul. Idag har jag ont i benen, halsen och huvudet men det är all worth it för så jevvla kul hade jag. Fest som det ska va.

Kommentarer
Postat av: Jenny

älskar bilden på theresia(tredje sista bilden) haha och bilden på mig såklart....ehehhehe söt!

det var så bra att du kom åhhh kan inte fatta att man kan lära känna nån så bra genom en blogg! hahaha :D

2011-02-06 @ 03:20:06
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: Du vet vem.....

Fina bilder!! Kul att ha träffats :D

2011-02-06 @ 10:25:30
URL: http://henketheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback