Maybe only the lonely, knows when love is real.



Försöker multi-taska med att göra läxorna, klappa på katten, dricka cola, ha disko till those dancing days och blogga. Det går lite sådär.
Slutade elva idag. Åt lite lunch, åkte hemåt, tröstshoppade på vägen för en miljon pengar, krigade genom snön, drack kaffe, målade guldigt nagellack och somnade i soffan. Känner mig lugn för en gångs skull. I söndags stressade jag mig nästan till en ångestattack och igår var jag nervös hela dagen. Men idag är det lugnt. Trevlans.

Kommentarer
Postat av: Elin L

jag både satte på those dancing days och målade naglarna efter att jag läste detta!

2011-02-22 @ 21:38:32
Postat av: Amanda.

Haha härligt! Those dancing days är summerrrrfeelings all the way :D

2011-02-22 @ 21:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback