Love waits for one thing, the right moment.



Till att börja med - holy shit var bra jag har blivit på taptap. Ser de där prickarna när jag blundar men jag är KING nu liksom. Maaah.
Men hur som helst, bion igår var inte riktigt så fancy som jag hoppats på, dessutom satt det en mänsklig giraff framför mig vilket gjorde det lite jobbigt. Menmen, det fungerade, och att komma utanför dörren kändes inte helt fel på det stora hela ändå. Rådäckade i bilen på vägen hem och sov sen som ett kiddo fram tills ett imorse, med undantag för den biten jag behövde gå från bilen till sängen. Och idag har jag mest hängt här hemma. Trotsade permafrosten och var ute en stund, pappa gjorde varm choklad till mig när jag kom in och jag tyckte att livet var lite fint ett tag. Och just nu tjillar jag i min säng. Gillar min säng här, den är way mycket större än vad jag är, plus att det är så svinigt kallt att man kan ha femtioelva täcken utan problem. Med andra ord, mysfaktorn blir liksom inte att leka med. Nu ska jag dock kämpa mig upp härifrån för att hämta fettokatten och sen försöka sova på det här, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback